Facebook και υπηρεσίες...

Όσοι παρακολουθούσατε την σελίδα μου στο Facebook θα έχετε διαπιστώσει ότι αυτή δεν υπάρχει εδώ και περίπου 24 ώρες. Ήδη πολλοί μου έστειλαν σχετικά μηνύματα ρωτώντας εάν την κατέβασα ή εάν με έχουν μπλοκάρει.
Η αλήθεια είναι ότι το Facebook ακολουθώντας προφανώς υποδείξεις κάποιου νατοϊκού παράγοντα που ενοχλήθηκε (δεν ξέρω, αλήθεια, τι τους ενόχλησε περισσότερο: οι δημοσιεύσεις για τους σχισματικούς της Ουκρανίας ή τα άρθρα για τα κακά που κληρονόμησε το 2019) προέβη σε μπλοκάρισμα του λογαριασμού μου, με έναν περίεργο (από ό,τι μου λένε όσοι έχουν Facebook από χρόνια) τρόπο: την στιγμή που κοινοποίησα για δεύτερη μόλις φορά μία δημοσίευσή μου σε ομάδα της οποίας είμαι μέλος, εμφανίστηκε στην οθόνη ένα μήνυμα ότι ο λογαριασμός μου θα μπλοκαριστεί, επειδή κάνω κατάχρηση της δυνατότητας αυτής! Και αμέσως με πέρασε σε μία οθόνη την οποία μου ζήτησε τηλέφωνο για επιβεβαίωση λογαριασμού. Αφού έδωσα τηλέφωνο και πέρασα στο σχετικό πεδίο τον αριθμό που μου έστειλαν, με πέρασαν σε ένα επόμενο βήμα στο οποίο μου ζήτησαν να ανεβάσω μία φωτογραφία μου και αφού το έκανα και αυτό, εδώ και 24 ώρες βλέπω, όποτε πάω να συνδεθώ ότι ο λογαριασμός μου είναι κλειδωμένος και ότι ελέγχουν την φωτογραφία που ανέβασα!
Προφανώς, λοιπόν, ο λόγος είναι να ανακοπεί ο πολύ μεγάλος αριθμός (κοντά 600 σε 15 μόνο μέρες στο Facebook) όσων παλαιών γνωστών αλλά και νέων φίλων διάβαζαν, σχολίαζαν και κοινοποιούσαν τις δημοσιεύσεις μου. Έτσι, λειτουργεί το Facebook, όπως και τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μπορείς να γράφεις ο,τιδήποτε, αλλά όχι κατά της καταστροφής που επιβάλλουν οι ηγήτορες του ΝΑΤΟ στην Ελλάδα! Μόλις τα γράψεις αυτά, και αλίμονο, αν αρχίζουν να τα  διαβάζουν και πολλοί, αρχίζουν οι παρενοχλήσεις!!!
Θα μου πείτε, υπερβολές! Κάποιος σε κατήγγειλε και το Facebook το ψάχνει. Τότε, όμως, γιατί δεν έλαβα καμία προειδοποίηση; Ο λογαριασμός θυμίζω ότι δημιουργήθηκε πριν δύο περίπου εβδομάδες. Αν κάπου δεν εφήρμοζα τους κανόνες, δεν θα έπρεπε να λάβω μία προειδοποίηση; Και επίσης, το Facebook δεν θα έπρεπε να μου επιτρέψει την επικοινωνία μαζί του, ώστε να επιβεβαιώσω την ταυτότητά μου, εάν αυτό ήταν το πρόβλημα, όπως ισχυρίστηκε στην δεύτερη φάση; Αντ᾽ αυτού, προσπαθώ να ανεβάσω έγγραφα που να πιστοποιούν την ταυτότητά μου και δεν τα δέχεται εμφανίζοντάς μου το μήνυμα ότι ο λογαριασμός δεν έχει απενεργοποιηθεί! Καταλάβατε; Δεν διώκουν την άποψη, ελέυθερα σου λέει, δεν στο απενεργοποιήσαμε. Απλώς δεν σε αφήνουμε να το χρησιμοποιείς ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ! Δηλαδή, μέχρι να νομίσουν όλοι οι φίλοι σου ότι το έκλεισες! Βλέπετε ανοχή στην πολυφωνία;
ΥΓ. Τα ίδια θυμάμαι, αν και όχι από τις πρώτες μέρες συνέβαιναν, όταν πριν χρόνια διατηρούσα με κάποιον φίλο ένα μπλόγκ με σημαντική για την εποχή απήχηση. Μόνο που τότε οι οχλήσεις άρχισαν μετά από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας... Φαίνεται οι νατοϊκές υπηρεσίες είτε έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στο Facebook είτε βελτιώθηκαν σε σχέση με μερικά χρόνια πριν!

Σχόλια