Όμιλος Παλαιογραφίας

Είναι δυνατόν και αν ναι, με ποιες προϋποθέσεις, να έρθουν σε επαφή οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης του Λυκείου με χειρόγραφα; Σε τι θα πρέπει και μπορεί να στοχεύει μία τέτοια προσπάθεια; Αυτά και ακόμη περισσότερα, για μία βασική δεξιότητα των φιλολόγων και των ιστορικών, που ολοένα και περισσότερο χάνεται και για το πώς μπορούμε να την καλλιεργήσουμε στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην ανακοίνωσή μας στην ημερίδα του Ζαννείου Πειραματικού ΓΕΛ (5-4-2019, 20.00-20.15).
Μηνάογλου Χ., Κουγιουμτζής Γ.Αλιφραγκής Β., Γεώργα Ν., Λαγουρός Ν., Μισσός-Πεταβράκης Κ., Οκταποδάς Γ. 

Σχόλια